Warunki

Spis treści:

Artykuł 1 – Definicje

Artykuł 2 – Tożsamość przedsiębiorcy

Artykuł 3 – Zakres stosowania

Artykuł 4 – Oferta

Artykuł 5 – Umowa

Artykuł 6 – Prawo do odstąpienia od umowy

Artykuł 7 – Koszty w przypadku odstąpienia od umowy

Artykuł 8 – Wyłączenie prawa do odstąpienia od umowy

Artykuł 9 – Cena

Artykuł 10 – Zgodność i gwarancja

Artykuł 11 – Dostawa i wykonanie

Artykuł 12 – Transakcje długoterminowe: czas trwania, anulowanie i odnowienie

Artykuł 13 – Płatność

Artykuł 14 – Procedura reklamacyjna

Artykuł 15 – Spory

Artykuł 16 – Postanowienia dodatkowe lub odbiegające

Artykuł 1 – Definicje

W niniejszych warunkach:

  1. Okres na zastanowienie : okres, w którym konsument (B2C) może skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy; nie dotyczy transakcji między przedsiębiorcami (B2B);
  2. Konsument : osoba fizyczna, która nie działa w ramach wykonywania zawodu lub działalności gospodarczej i która zawiera umowę na odległość z przedsiębiorcą B2C;
  3. Dzień : dzień kalendarzowy;
  4. Transakcja długoterminowa : umowa zawarta na odległość dotycząca serii produktów i/lub usług, których dostawa i/lub zakup rozłożone są w czasie;
  5. Trwały nośnik danych : każdy środek umożliwiający konsumentowi lub przedsiębiorcy przechowywanie informacji skierowanych do niego osobiście w sposób umożliwiający przyszłe konsultowanie i niezmienione odtwarzanie przechowywanych informacji.
  6. Prawo do odstąpienia od umowy : możliwość odstąpienia przez konsumenta (B2C) od umowy zawartej na odległość w okresie na odstąpienie od umowy, prawo do odstąpienia od umowy nie ma zastosowania do (B2B);
  7. Wzór formularza : wzór formularza odstąpienia od umowy, który przedsiębiorca udostępnia konsumentowi (B2C) do wypełnienia, gdy chce on skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy.
  8. Przedsiębiorca : osoba fizyczna lub prawna, która oferuje produkty i/lub usługi na odległość konsumentom i klientom biznesowym;
  9. Umowa na odległość : umowa, w ramach której, w ramach systemu zorganizowanego przez przedsiębiorcę w celu sprzedaży produktów i/lub usług na odległość, do momentu zawarcia umowy i włącznie z nim wykorzystuje się wyłącznie jedną lub więcej technik komunikacji na odległość;
  10. Technika komunikacji na odległość : środki, które mogą być wykorzystane do zawarcia umowy, bez konieczności jednoczesnego przebywania konsumenta, klienta biznesowego i przedsiębiorcy w tym samym pomieszczeniu.
  11. Ogólne warunki handlowe : niniejsze ogólne warunki handlowe przedsiębiorcy.
  12. B2C: Business to Consumer (obowiązuje prawo konsumenckie)
  13. B2B: Business to Business (nie mają zastosowania przepisy prawa konsumenckiego)

Artykuł 2 – Tożsamość przedsiębiorcy

Interioshops BV

Interioshops BV
Cornelis Houtmanstraat 24
7825VG Emmen
Holandia

Numer telefonu: +31-(0)85-0437291 (poniedziałek–piątek, godz. 9:00–17:00)
Adres e-mail: info@refurbishedmiller.com
Numer w rejestrze handlowym: 59942797
Numer identyfikacyjny VAT: NL853704235B01

Artykuł 3 – Zastosowanie

  1. Niniejsze ogólne warunki mają zastosowanie do każdej oferty przedsiębiorcy oraz do każdej umowy zawartej na odległość i zamówień między przedsiębiorcą a konsumentem prywatnym (B2C) oraz między przedsiębiorcą a klientem biznesowym (B2B);
  2. Przed zawarciem umowy na odległość tekst niniejszych ogólnych warunków zostanie udostępniony konsumentowi (B2C) i klientowi biznesowemu (B2B). Jeśli nie jest to możliwe, przed zawarciem umowy na odległość zostanie wskazane, że ogólne warunki można obejrzeć w siedzibie przedsiębiorcy i że zostaną one bezpłatnie przesłane na żądanie konsumenta w najkrótszym możliwym terminie.
  3. Jeśli umowa na odległość jest zawierana drogą elektroniczną, wbrew poprzedniemu akapitowi i przed zawarciem umowy na odległość, tekst niniejszych ogólnych warunków może zostać udostępniony konsumentowi drogą elektroniczną w taki sposób, aby konsument mógł go łatwo zapisać na trwałym nośniku danych. Jeśli nie jest to możliwe w rozsądny sposób, przed zawarciem umowy na odległość zostanie wskazane, gdzie można zapoznać się z ogólnymi warunkami w formie elektronicznej oraz że zostaną one przesłane bezpłatnie na żądanie konsumenta w formie elektronicznej lub w inny sposób.
  4. W przypadku, gdy oprócz niniejszych ogólnych warunków mają zastosowanie szczególne warunki dotyczące produktów lub usług, drugi i trzeci akapit stosuje się odpowiednio, a konsument może zawsze powołać się na obowiązujące postanowienie, które jest dla niego najkorzystniejsze w przypadku sprzecznych ogólnych warunków.
  5. Jeżeli jedno lub więcej postanowień niniejszych ogólnych warunków handlowych stanie się w dowolnym momencie całkowicie lub częściowo nieważne lub zostanie unieważnione, umowa i niniejsze warunki handlowe pozostają w mocy, a dane postanowienie zostanie niezwłocznie zastąpione w drodze wzajemnych konsultacji postanowieniem, które będzie jak najbardziej zbliżone do pierwotnego.
  6. Sytuacje nieuregulowane w niniejszych warunkach należy oceniać „w duchu” niniejszych warunków.
  7. Niejasności dotyczące wyjaśnienia lub treści jednego lub kilku postanowień naszych warunków należy wyjaśniać „w duchu” niniejszych warunków.

Artykuł 4 – Oferta

  1. Jeśli oferta ma ograniczony okres ważności lub podlega warunkom, zostanie to wyraźnie zaznaczone w ofercie.
  2. Oferta nie jest wiążąca. Przedsiębiorca ma prawo do zmiany i dostosowania oferty.
  3. Oferta zawiera kompletny i dokładny opis oferowanych produktów i/lub usług. Opis jest wystarczająco szczegółowy, aby umożliwić konsumentowi właściwą ocenę oferty. Jeśli przedsiębiorca wykorzystuje zdjęcia, są one prawdziwym odzwierciedleniem oferowanych produktów i/lub usług. Oczywiste błędy lub pomyłki w ofercie nie wiążą przedsiębiorcy.
  4. Wszystkie zdjęcia, specyfikacje i dane zawarte w ofercie mają charakter orientacyjny i nie mogą stanowić podstawy do odszkodowania lub rozwiązania umowy.
  5. Zdjęcia towarzyszące produktom są prawdziwym odzwierciedleniem oferowanych produktów. Przedsiębiorca nie może zagwarantować, że wyświetlane kolory dokładnie odpowiadają rzeczywistym kolorom produktów.
  6. Każda oferta zawiera informacje, dzięki którym konsumentowi jest jasne, jakie prawa i obowiązki wiążą się z przyjęciem oferty. Dotyczy to w szczególności:
    • cenę bez podatków VAT podaną oddzielnie;
    • wszelkie koszty netto wysyłki VAT podane oddzielnie;
    • sposób zawarcia umowy i działania wymagane w tym celu;
    • czy przysługuje prawo do odstąpienia od umowy (B2C). W przypadku (B2B) prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje;
    • sposób płatności, dostawy i wykonania umowy;
    • termin przyjęcia oferty lub termin, w którym przedsiębiorca gwarantuje cenę;
    • wysokość stawki za komunikację na odległość, jeżeli koszty korzystania z technologii komunikacji na odległość są obliczane na podstawie innej niż standardowa stawka podstawowa za wykorzystyw