Warunki
Spis treści:
Artykuł 1 – Definicje
Artykuł 2 – Tożsamość przedsiębiorcy
Artykuł 3 – Zakres stosowania
Artykuł 4 – Oferta
Artykuł 5 – Umowa
Artykuł 6 – Prawo do odstąpienia od umowy
Artykuł 7 – Koszty w przypadku odstąpienia od umowy
Artykuł 8 – Wyłączenie prawa do odstąpienia od umowy
Artykuł 9 – Cena
Artykuł 10 – Zgodność i gwarancja
Artykuł 11 – Dostawa i wykonanie
Artykuł 12 – Transakcje długoterminowe: czas trwania, anulowanie i odnowienie
Artykuł 13 – Płatność
Artykuł 14 – Procedura reklamacyjna
Artykuł 15 – Spory
Artykuł 16 – Postanowienia dodatkowe lub odbiegające
Artykuł 1 – Definicje
W niniejszych warunkach:
- Okres na zastanowienie : okres, w którym konsument (B2C) może skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy; nie dotyczy transakcji między przedsiębiorcami (B2B);
- Konsument : osoba fizyczna, która nie działa w ramach wykonywania zawodu lub działalności gospodarczej i która zawiera umowę na odległość z przedsiębiorcą B2C;
- Dzień : dzień kalendarzowy;
- Transakcja długoterminowa : umowa zawarta na odległość dotycząca serii produktów i/lub usług, których dostawa i/lub zakup rozłożone są w czasie;
- Trwały nośnik danych : każdy środek umożliwiający konsumentowi lub przedsiębiorcy przechowywanie informacji skierowanych do niego osobiście w sposób umożliwiający przyszłe konsultowanie i niezmienione odtwarzanie przechowywanych informacji.
- Prawo do odstąpienia od umowy : możliwość odstąpienia przez konsumenta (B2C) od umowy zawartej na odległość w okresie na odstąpienie od umowy, prawo do odstąpienia od umowy nie ma zastosowania do (B2B);
- Wzór formularza : wzór formularza odstąpienia od umowy, który przedsiębiorca udostępnia konsumentowi (B2C) do wypełnienia, gdy chce on skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy.
- Przedsiębiorca : osoba fizyczna lub prawna, która oferuje produkty i/lub usługi na odległość konsumentom i klientom biznesowym;
- Umowa na odległość : umowa, w ramach której, w ramach systemu zorganizowanego przez przedsiębiorcę w celu sprzedaży produktów i/lub usług na odległość, do momentu zawarcia umowy i włącznie z nim wykorzystuje się wyłącznie jedną lub więcej technik komunikacji na odległość;
- Technika komunikacji na odległość : środki, które mogą być wykorzystane do zawarcia umowy, bez konieczności jednoczesnego przebywania konsumenta, klienta biznesowego i przedsiębiorcy w tym samym pomieszczeniu.
- Ogólne warunki handlowe : niniejsze ogólne warunki handlowe przedsiębiorcy.
- B2C: Business to Consumer (obowiązuje prawo konsumenckie)
- B2B: Business to Business (nie mają zastosowania przepisy prawa konsumenckiego)
Artykuł 2 – Tożsamość przedsiębiorcy
Interioshops BV
Interioshops BV
Cornelis Houtmanstraat 24
7825VG Emmen
Holandia
Numer telefonu: +31-(0)85-0437291 (poniedziałek–piątek, godz. 9:00–17:00)
Adres e-mail: info@refurbishedmiller.com
Numer w rejestrze handlowym: 59942797
Numer identyfikacyjny VAT: NL853704235B01
Artykuł 3 – Zastosowanie
- Niniejsze ogólne warunki mają zastosowanie do każdej oferty przedsiębiorcy oraz do każdej umowy zawartej na odległość i zamówień między przedsiębiorcą a konsumentem prywatnym (B2C) oraz między przedsiębiorcą a klientem biznesowym (B2B);
- Przed zawarciem umowy na odległość tekst niniejszych ogólnych warunków zostanie udostępniony konsumentowi (B2C) i klientowi biznesowemu (B2B). Jeśli nie jest to możliwe, przed zawarciem umowy na odległość zostanie wskazane, że ogólne warunki można obejrzeć w siedzibie przedsiębiorcy i że zostaną one bezpłatnie przesłane na żądanie konsumenta w najkrótszym możliwym terminie.
- Jeśli umowa na odległość jest zawierana drogą elektroniczną, wbrew poprzedniemu akapitowi i przed zawarciem umowy na odległość, tekst niniejszych ogólnych warunków może zostać udostępniony konsumentowi drogą elektroniczną w taki sposób, aby konsument mógł go łatwo zapisać na trwałym nośniku danych. Jeśli nie jest to możliwe w rozsądny sposób, przed zawarciem umowy na odległość zostanie wskazane, gdzie można zapoznać się z ogólnymi warunkami w formie elektronicznej oraz że zostaną one przesłane bezpłatnie na żądanie konsumenta w formie elektronicznej lub w inny sposób.
- W przypadku, gdy oprócz niniejszych ogólnych warunków mają zastosowanie szczególne warunki dotyczące produktów lub usług, drugi i trzeci akapit stosuje się odpowiednio, a konsument może zawsze powołać się na obowiązujące postanowienie, które jest dla niego najkorzystniejsze w przypadku sprzecznych ogólnych warunków.
- Jeżeli jedno lub więcej postanowień niniejszych ogólnych warunków handlowych stanie się w dowolnym momencie całkowicie lub częściowo nieważne lub zostanie unieważnione, umowa i niniejsze warunki handlowe pozostają w mocy, a dane postanowienie zostanie niezwłocznie zastąpione w drodze wzajemnych konsultacji postanowieniem, które będzie jak najbardziej zbliżone do pierwotnego.
- Sytuacje nieuregulowane w niniejszych warunkach należy oceniać „w duchu” niniejszych warunków.
- Niejasności dotyczące wyjaśnienia lub treści jednego lub kilku postanowień naszych warunków należy wyjaśniać „w duchu” niniejszych warunków.
Artykuł 4 – Oferta
- Jeśli oferta ma ograniczony okres ważności lub podlega warunkom, zostanie to wyraźnie zaznaczone w ofercie.
- Oferta nie jest wiążąca. Przedsiębiorca ma prawo do zmiany i dostosowania oferty.
- Oferta zawiera kompletny i dokładny opis oferowanych produktów i/lub usług. Opis jest wystarczająco szczegółowy, aby umożliwić konsumentowi właściwą ocenę oferty. Jeśli przedsiębiorca wykorzystuje zdjęcia, są one prawdziwym odzwierciedleniem oferowanych produktów i/lub usług. Oczywiste błędy lub pomyłki w ofercie nie wiążą przedsiębiorcy.
- Wszystkie zdjęcia, specyfikacje i dane zawarte w ofercie mają charakter orientacyjny i nie mogą stanowić podstawy do odszkodowania lub rozwiązania umowy.
- Zdjęcia towarzyszące produktom są prawdziwym odzwierciedleniem oferowanych produktów. Przedsiębiorca nie może zagwarantować, że wyświetlane kolory dokładnie odpowiadają rzeczywistym kolorom produktów.
- Każda oferta zawiera informacje, dzięki którym konsumentowi jest jasne, jakie prawa i obowiązki wiążą się z przyjęciem oferty. Dotyczy to w szczególności:
- cenę bez podatków VAT podaną oddzielnie;
- wszelkie koszty netto wysyłki VAT podane oddzielnie;
- sposób zawarcia umowy i działania wymagane w tym celu;
- czy przysługuje prawo do odstąpienia od umowy (B2C). W przypadku (B2B) prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje;
- sposób płatności, dostawy i wykonania umowy;
- termin przyjęcia oferty lub termin, w którym przedsiębiorca gwarantuje cenę;
- wysokość stawki za komunikację na odległość, jeżeli koszty korzystania z technologii komunikacji na odległość są obliczane na podstawie innej niż standardowa stawka podstawowa za wykorzystyw